Abonnementsdiensten

WERKPLEK
PAKKET

Uiteraard bieden
we ook
oplossingen op maat

EDR BASIC

13 Maandelijks
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Office pakket (Optioneel)
  • Office 365 Backup (Optioneel)
  • Workstation Backup (Optioneel)

EDR STANDARD

34 Maandelijks
  • Microsoft 365 Standard (Incl. apps)
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Office 365 Backup (4x per dag)
  • Workstation Backup (Optioneel)

EDR PREMIUM

49 Maandelijks
  • Microsoft 365 Standard (Incl. apps)
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Office 365 Backup (4x per dag)
  • Workstation Backup (500GB)
FULL BACKUP

WERKPLEK
PAKKET

Uiteraard bieden
we ook
oplossingen op maat

Exchange Online

4
44
Maandelijks
  • Email postvak (50GB)
  • Outlook
  • Word, Excel, Powerpoint
  • OneDrive (1TB)
  • Sharepoint
  • Backup (+5,99 - Optioneel

365 Business Basic

6
72
Maandelijks
  • Email postvak (50GB)
  • Outlook (Web)
  • Word, Excel, Powerpoint (Web)
  • OneDrive (1TB)
  • Sharepoint
  • Backup (+5,99 - Optioneel

365 Business Standard

14
04
Maandelijks
  • Email postvak (50GB)
  • Outlook
  • Word, Excel, Powerpoint
  • OneDrive (1TB)
  • Sharepoint
  • Backup (+5,99 - Optioneel

REMOTE
SUPPORT

Zo vaak als
je nodig hebt

Unlimited 1 - 5

29 Per werkplek per maand
  • 1 tot 5 werkplekken

Unlimited 6 - 10

26 Per werkplek per maand
  • 6 tot 10 werkplekken

Unlimited 10 +

23 Per werkplek per maand
  • Vanaf 11 werkplekken

SUPPORT
OP LOCATIE

Inkopen met korting

5 uur op locatie

80 Per uur
  • 5% korting
  • € 400

10 uur op locatie

77
50
Per uur
  • 9% korting
  • € 775

20 uur op locatie

75 Per uur
  • 12% korting
  • € 1500

PREVENTIEF
ONDERHOUD

 

 

Preventief onderhoudsschema    

Het regelmatig nakijken van de geleverde oplossingen kan problemen en eventuele down time van uw computers, servers en netwerk verminderen. Samen met u bespreken we een vaste tijdsinterval om alle kritische services na te kijken en eventuele problemen vroegtijdig op te sporen. De gemaakte uren worden op basis van nacalculatie gefactureerd.

 

 

SERVER
PAKKET

Uiteraard bieden
we ook
oplossingen op maat

Server Basic

30 Maandelijks
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Server Cloud Backup (Oprioneel)
  • Serverbeheer (Optioneel)

Server Standard

75 Maandelijks
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Server Cloud Backup
  • Serverbeheer (Optioneel)
Full Backup

Server Premium

275 Maandelijks
  • Monitoring + EDR beveiliging
  • Quick Support
  • Documentatiebeheer
  • Server Cloud Backup
  • Serverbeheer *
Op maat v.a.

REMOTE
SUPPORT

Zo vaak als
je nodig hebt

Unlimited 1 - 5

29 Per werkplek per maand
  • 1 tot 5 werkplekken

Unlimited 6 - 10

26 Per werkplek per maand
  • 6 tot 10 werkplekken

Unlimited 10 +

23 Per werkplek per maand
  • Vanaf 11 werkplekken

SUPPORT
OP LOCATIE

Inkopen met korting

5 uur op locatie

80 Per uur
  • 5% korting
  • € 400

10 uur op locatie

77
50
Per uur
  • 9% korting
  • € 775

20 uur op locatie

75 Per uur
  • 12% korting
  • € 1500

PREVENTIEF
ONDERHOUD

 

 

Preventief onderhoudsschema    

Het regelmatig nakijken van de geleverde oplossingen kan problemen en eventuele down time van uw computers, servers en netwerk verminderen. Samen met u bespreken we een vaste tijdsinterval om alle kritische services na te kijken en eventuele problemen vroegtijdig op te sporen. De gemaakte uren worden op basis van nacalculatie gefactureerd.

 

 

BELLEN
MET VOIP

Goedkoop bellen inclusief digital receptionist

3CX Pro - 4

30 Maandelijks
  • 4 gelijktijdige lijnen
  • Inclusief Digital Receptionist

3cx pro - 8

50 Maandelijks
  • 8 gelijktijdige lijnen
  • Inclusief Digital Receptionist

3cx telefoonnummer

1 Maandelijks
  • Nummerbehoud
  • Belkosten afhankelijk van gebruik

BELLEN
MET VOIP

Gebruiksvriendelijk,
veel handige
functies

Clearvox Hosted Nexxt

7 Maandelijks
  • Vanaf 2 gebruikers
  • Clearvox app op je smartphone

Clearvox go Nexxt

10 Maandelijks
  • 8 gelijktijdige lijnen
  • Inclusief Digital Receptionist

Clearvox nummer

2 Maandelijks
  • Nummerbehoud
  • Belkosten afhankelijk van gebruik

ZAKELIJK
MOBIELE
TELEFONIE

Vat-mobiel
integratie
mogelijk

x2mobile 1gb

18 Maandelijks
  • Onbeperkt bellen / SMS
  • 1GB internet

x2mobile 4gb

20 Maandelijks
  • Onbeperkt bellen / SMS
  • 4GB internet

x2mobile 8gb

25 Maandelijks
  • Onbeperkt bellen / SMS
  • 8GB internet

REMOTE
SUPPORT

Zo vaak als
je nodig hebt

Unlimited 1 - 5

29 Per werkplek per maand
  • 1 tot 5 werkplekken

Unlimited 6 - 10

26 Per werkplek per maand
  • 6 tot 10 werkplekken

Unlimited 10 +

23 Per werkplek per maand
  • Vanaf 11 werkplekken

SUPPORT
OP LOCATIE

Inkopen met korting

5 uur op locatie

80 Per uur
  • 5% korting
  • € 400

10 uur op locatie

77
50
Per uur
  • 9% korting
  • € 775

20 uur op locatie

75 Per uur
  • 12% korting
  • € 1500

DOMEIN &
HOSTING

Jouw eigen domein & online webruimte

Domeinregistratie

2 Maandelijks
  • .nl / .eu / .com / .net / .org / .be
  • Jaarcontract

Webhosting

3 Maandelijks
  • Inclusief backups
  • jaarcontract

SSL Beveiliging

2
50
Maandelijks
  • Beveiligingscertificaat
  • Jaarcontract

WEB
DESIGN

Vaste prijs

Website basic

799 Eenmalig
  • WordPress CMS
  • 1 tot 5 pagina's
  • Contactformulier
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Onderhoud & Support €19,95/mnd

Website STANDARD

1199 Eenmalig
  • WordPress CMS
  • 5 + pagina's
  • Contactformulier
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Onderhoud & Support €19,95/mnd

Website PREMIUM

1999 Eenmalig
  • WordPress CMS
  • Uitgebreide wensen
  • Webshop mogelijkheid
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Onderhoud & Support €29,95/mnd

WEB
DESIGN

Abonnement
(24 maanden)

Website basic

45 Maandelijks
  • WordPress CMS
  • 1 tot 5 pagina's
  • Contactformulier
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Inclusief Onderhoud & Support
  • Eenmalig € 399,-

Website STANDARD

55 Maandelijks
  • WordPress CMS
  • 5 + pagina's
  • Contactformulier
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Inclusief Onderhoud & Support
  • Eenmalig € 599,-

Website PREMIUM

80 Maandelijks
  • WordPress CMS
  • Uitgebreide wensen
  • Webshop mogelijkheid
  • Responsive voor mobiel/tablet
  • Zelf inhoud kunnen aanpassen
  • Inclusief Onderhoud & Support
  • Eenmalig € 999,-

MANAGED
WIFI

Altijd veilige wifi

Managed Wifi 1 - 4

7 Maandelijks
  • 1 tot 4 accesspoints
  • Omruilservice (Optioneel + € 1,95)

Managed Wifi 5 - 8

10 Maandelijks
  • 5 tot 8 accesspoints
  • Omruilservice (Optioneel + € 1,95)

Managed Wifi 9 +

  Maandelijks
  • Vanaf 9 accespoints
  • Omruilservice (Optioneel + € 1,95)
Maatwerk

EDR BASIC

Niet alleen klanten, maar ook je medewerkers zijn steeds meer afhankelijk van IT voor dagelijkse werkzaamheden. Administratie, sales, voorraadbeheer en zelfs de meeste communicatie is niet meer mogelijk zonder goed werkende IT apparatuur. Als deze apparatuur niet goed werkt en je werknemers of collega’s hun werk niet goed kunnen uitvoeren, zorgt dit voor frustratie, ineffectiviteit én een slechtere dienstverlening aan klanten. Uiteraard brengt dit ook onvoorziene kosten of verminderde opbrengsten met zich mee.

Je werkplekken zijn de motor van je bedrijf, het is daarom van essentieel belang dat deze goed werken, én blijven werken. Om hierbij te ondersteunen, bieden wij werkplek monitoringsdiensten aan in combinatie met werkplekbeveiliging. Zonder werkplek monitoring is het vrijwel onmogelijk om grip te houden op de kwaliteit van IT.

Ons EDR Basic pakket is het basispakket om grip op je IT houden. Dit pakket omvat de volgende diensten:

– EDR beveilingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.
– Monitoring van je pc of laptop via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.
– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.
– Easy access tot je apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.
– Remote werkzaamheden worden gefactureerd volgens ons pakkettarief (€ 17,50 per kwartier).

Wat is EDR?

EDR houdt bekende virussen tegen
Helpt bij ‘ransomware’ door het systeem terug te zetten in de staat, vlak voordat de infectie plaats vond
Wanneer een bedreiging gezien wordt, wordt er vooraf, tijdens en achteraf bijgehouden wat het gevolg is geweest van deze aanval zodat de situatie teruggezet kan worden naar een moment vóór de infectie
Je systeem wordt minder belast door slimmere technieken te gebruiken, wat resulteert in een sneller systeem

EDR STANDARD

Niet alleen klanten, maar ook je medewerkers zijn steeds meer afhankelijk van IT voor dagelijkse werkzaamheden. Administratie, sales, voorraadbeheer en zelfs de meeste communicatie is niet meer mogelijk zonder goed werkende IT apparatuur. Als deze apparatuur niet goed werkt en je werknemers of collega’s hun werk niet goed kunnen uitvoeren, zorgt dit voor frustratie, ineffectiviteit én een slechtere dienstverlening aan klanten. Uiteraard brengt dit ook onvoorziene kosten of verminderde opbrengsten met zich mee.

Je werkplekken zijn de motor van je bedrijf, het is daarom van essentieel belang dat deze goed werken, én blijven werken. Om hierbij te ondersteunen, bieden wij werkplek monitoringsdiensten aan in combinatie met werkplekbeveiliging. Zonder werkplek monitoring is het vrijwel onmogelijk om grip te houden op de kwaliteit van IT.

Maak gebruik van ons Standard pakket, en je werkplek is geheel ingericht voor veilig en verantwoord gebruik, inclusief benodigde software. Dit pakket omvat deze diensten:

– Office 365 Standard, met desktopversies en web- en mobiele Office apps (Word, Excel, PowerPoint), email en agenda (Outlook), bestandsopslag en delen van bestanden (Sharepoint), samerwerking en communicatie (Teams), Beveiliging en naleving AVG (Exchange Online Protection).
– EDR beveilingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.
– Monitoring van uw pc of laptop via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.
– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.
– Easy access tot uw apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.
– Remote werkzaamheden worden gefactureerd volgens ons pakkettarief (€ 17,50 per kwartier).

Wat is EDR?

EDR houdt bekende virussen tegen
Helpt bij ‘ransomware’ door het systeem terug te zetten in de staat, vlak voordat de infectie plaats vond
Wanneer een bedreiging gezien wordt, wordt er vooraf, tijdens en achteraf bijgehouden wat het gevolg is geweest van deze aanval zodat de situatie teruggezet kan worden naar een moment vóór de infectie
Je systeem wordt minder belast door slimmere technieken te gebruiken, wat resulteert in een sneller systeem

EDR PREMIUM

Niet alleen klanten, maar ook je medewerkers zijn steeds meer afhankelijk van IT voor dagelijkse werkzaamheden. Administratie, sales, voorraadbeheer en zelfs de meeste communicatie is niet meer mogelijk zonder goed werkende IT apparatuur. Als deze apparatuur niet goed werkt en je werknemers of collega’s hun werk niet goed kunnen uitvoeren, zorgt dit voor frustratie, ineffectiviteit én een slechtere dienstverlenging aan klanten. Uiteraard brengt dit ook onvoorziene kosten of verminderde opbrengsten met zich mee.

Je werkplekken zijn de motor van je bedrijf, het is daarom van essentieel belang dat deze goed werken, én blijven werken. Om hierbij te ondersteunen, bieden wij werkplek monitoringsdiensten aan in combinatie met werkplekbeveiliging. Zonder werkplek monitoring is het vrijwel onmogelijk om grip te houden op de kwaliteit van IT.

Maak gebruik van ons Premium pakket, en je werkplek is geheel ingericht voor veilig en verantwoord gebruik inclusief optimale backups. Dit pakket omvat deze diensten:

– Office 365 Standard, met desktopversies en web- en mobiele Office apps (Word, Excel, PowerPoint), email en agenda (Outlook), bestandsopslag en delen van bestanden (Sharepoint), samerwerking en communicatie (Teams), Beveiliging en naleving AVG (Exchange Online Protection).
– EDR beveilingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.
– Office 365 backup (4x per dag), voor veilige backup van al je bestanden en mail.
– Workstation backup, voor een gehele image backup van je werkstation
– Monitoring van uw pc of laptop via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.
– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.
– Easy access tot uw apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.
– Remote werkzaamheden worden gefactureerd volgens ons pakkettarief (€ 17,50 per kwartier).

Wat is EDR?

EDR houdt bekende virussen tegen
Helpt bij ‘ransomware’ door het systeem terug te zetten in de staat, vlak voordat de infectie plaats vond
Wanneer een bedreiging gezien wordt, wordt er vooraf, tijdens en achteraf bijgehouden wat het gevolg is geweest van deze aanval zodat de situatie teruggezet kan worden naar een moment vóór de infectie
Je systeem wordt minder belast door slimmere technieken te gebruiken, wat resulteert in een sneller systeem

UNLIMITED REMOTE SUPPORT 1-5

Wil je standaard verzekerd zijn van snelle en onbeperkte support en weet je graag op voorhand je kosten per maand?
Maak dan gebruik van Unlimited Remote Support.

Prachtige beeldschermen, geïntegreerde ICT-oplossingen, draadloos verbonden apparaten. Je hebt er niets aan als het niet werkt. Je wil gemakkelijk en zorgeloos werken. Daar moet je van op aan kunnen.
Mocht er toch een storing zijn, dan moet die zo snel mogelijk opgelost worden. En als je een vraag hebt, dan wil je uiteraard snel een antwoord.

Bij MKB ICT Service werken we iedere dag keihard om jou blij te maken met onze oplossingen, services en support. Je kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze support medewerkers voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht.

– Bel onbeperkt met onze support medewerkers tijdens onze kantooruren (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).
– Af te sluiten per werkplek
– Kosten per maand bij 1 tot 5 werkplekken: € 29,- per werkplek, per maand

UNLIMITED REMOTE SUPPORT 6-10

Wil je standaard verzekerd zijn van snelle en onbeperkte support en weet je graag op voorhand je kosten per maand?
Maak dan gebruik van Unlimited Remote Support.

Prachtige beeldschermen, geïntegreerde ICT-oplossingen, draadloos verbonden apparaten. Je hebt er niets aan als het niet werkt. Je wil gemakkelijk en zorgeloos werken. Daar moet je van op aan kunnen.
Mocht er toch een storing zijn, dan moet die zo snel mogelijk opgelost worden. En als je een vraag hebt, dan wil je uiteraard snel een antwoord.

Bij MKB ICT Service werken we iedere dag keihard om jou blij te maken met onze oplossingen, services en support. Je kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze support medewerkers voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht.

– Bel onbeperkt met onze support medewerkers tijdens onze kantooruren (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).
– Af te sluiten per werkplek
– Kosten per maand bij 6 tot 10 werkplekken: € 26,- per werkplek, per maand

UNLIMITED REMOTE SUPPORT 10+

Wil je standaard verzekerd zijn van snelle en onbeperkte support en weet je graag op voorhand je kosten per maand?
Maak dan gebruik van Unlimited Remote Support.

Prachtige beeldschermen, geïntegreerde ICT-oplossingen, draadloos verbonden apparaten. Je hebt er niets aan als het niet werkt. Je wil gemakkelijk en zorgeloos werken. Daar moet je van op aan kunnen.
Mocht er toch een storing zijn, dan moet die zo snel mogelijk opgelost worden. En als je een vraag hebt, dan wil je uiteraard snel een antwoord.

Bij MKB ICT Service werken we iedere dag keihard om jou blij te maken met onze oplossingen, services en support. Je kunt standaard onbeperkt bellen, chatten en e-mailen met onze support medewerkers voor een vraag, advies, opmerking, storing, defect, compliment of klacht.

– Bel onbeperkt met onze support medewerkers tijdens onze kantooruren (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur).
– Af te sluiten per werkplek
– Kosten per maand bij 10 of meer werkplekken: € 23,- per werkplek, per maand

SUPPORT OP LOCATIE

Vaak weet je op voorhand al dat je een bepaald aantal uren support nodig hebt, bijvoorbeeld bij het inregelen van nieuwe medewerkers of het plaatsen van nieuwe apparatuur. Maak dan gebruik van MKB ICT Service Support op locatie.

Bij MKB ICT Service werken we iedere dag keihard om jou blij te maken met onze oplossingen, services en support. Onze medewerkers komen graag op je bedrijf op te helpen bij alle voorkomende IT uitdagingen, van het plaatsen van nieuwe hardware, het upgraden van je systemen, het verbeteren van je Wifi netwerk tot een geheel nieuw narrowcasting- of camerabeveiligingssysteem.

Koop uren op voorhand in en ontvang een mooie korting op ons standaard uurtarief (€ 85,- exclusief btw)

Koop support op locatie tijdens kantooruren (ma – vr van 8.00 tot 17.00 uur):

– Koop 5 uur in voor € 400,- en ontvang circa 5% korting.

– Koop 10 uur in voor € 775,- en ontvang circa 9% korting.

– Koop 20 uur in voor € 1500,- en ontvang circa 12% korting.

Wij zijn graag transparant en duidelijk. Er is daarom geen einddatum op de ingekochte uren.

SERVER BASIC

Om jouw server minder kwetsbaar te maken en ervoor te zorgen dat deze optimaal blijft draaien is het van belang dat je server wordt gemonitord. Onze server monitoring tools detecteren inconsistenties, en zodra er ongewone activiteiten worden opgemerkt ondernemen we meteen actie. Proactieve monitoring is standaard inbegrepen in onze server beheer pakketten.

Maak gebruik van ons Server Basic pakket, en je server is beveiligd tegen virussen en infecties. Dit pakket omvat deze diensten:

– EDR beveiligingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.

– Monitoring van uw server via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.

– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.

– Easy access tot uw apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.

– Remote werkzaamheden worden gefactureerd volgens ons pakkettarief (€ 17,50 per kwartier).

– Profiteer van deze diensten voor een maandbedrag van € 30,- per maand exclusief btw

SERVER STANDARD

Om jouw server minder kwetsbaar te maken en ervoor te zorgen dat deze optimaal blijft draaien is het van belang dat je server wordt gemonitord. Onze server monitoring tools detecteren inconsistenties, en zodra er ongewone activiteiten worden opgemerkt ondernemen we meteen actie. Proactieve monitoring is standaard inbegrepen in onze server beheer pakketten.

Maak gebruik van ons Server Standard pakket, en je server is beveiligd tegen virussen en infecties en er worden back-ups gemaakt van al je bestanden. Dit pakket omvat deze diensten:

– EDR beveiligingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.

– Monitoring van uw server via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.

– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.

– Easy access tot uw apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.

– Volledige backup van de gegevens op uw server, inclusief een backup en restore test, elke 2 weken.

– Remote werkzaamheden worden gefactureerd volgens ons pakkettarief (€ 17,50 per kwartier).

– Profiteer van deze diensten voor een maandbedrag van € 75,- per maand exclusief btw

SERVER PREMIUM

Om jouw server minder kwetsbaar te maken en ervoor te zorgen dat deze optimaal blijft draaien is het van belang dat je server wordt gemonitord. Onze server monitoring tools detecteren inconsistenties, en zodra er ongewone activiteiten worden opgemerkt ondernemen we meteen actie. Proactieve monitoring is standaard inbegrepen in onze server beheer pakketten.

Maak gebruik van ons Server Premium pakket voor een all-in-service op je server. Dit pakket omvat deze diensten:

– EDR beveiligingssoftware, die in verbinding staat met het beveiligde portaal.

– Monitoring van je server via onze monitoringstool die in verbinding staat met ons beveiligde portaal.

– Wachtwoord en documentatiebeheer volgens AVG richtlijnen via ons beveiligde portaal.

– Easy access tot je apparatuur voor snelle en veilige hulp op afstand.

– Volledige backup van de gegevens op je server, inclusief een backup en restore test, elke 2 weken.

– Ongelimiteerde remote support tijdens onze kantooruren (ma – vr 8.00 – 17.00 uur).

– Profiteer van deze diensten voor een maandbedrag van € 275,- per maand exclusief btw

3CX HOSTED TELEFONIE - 4 GELIJKTIJDIGE LIJNEN

Flexibel contact met klanten en collega’s

Kunnen je medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone? Op afstand vergaderen via webconferenties via apps? Klanten te woord staan via live chat op je website? Met het communicatiesysteem van 3CX kan het allemaal, en nog veel meer. En omdat je bij 3CX kunt kiezen voor een lokale installatie op Windows of Linux, implementatie in je eigen cloudaccount of een door 3CX gehoste instance, heb je alle keuzevrijheid.

– Geen licenties per extensie, onbeperkte extensies

– Houd controle over je telefoonlijnen en bespaar op belkosten

– Plug & play met IP-telefoons, gateways en SIP trunks

– Webconferenties, mobiele apps en live chat zonder add-ons

– Eenvoudig gebruikersbeheer

– 4 gelijktijdige gesprekken

3CX HOSTED TELEFONIE - 8 GELIJKTIJDIGE LIJNEN

Flexibel contact met klanten en collega’s

Kunnen je medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone? Op afstand vergaderen via webconferenties via apps? Klanten te woord staan via live chat op je website? Met het communicatiesysteem van 3CX kan het allemaal, en nog veel meer. En omdat je bij 3CX kunt kiezen voor een lokale installatie op Windows of Linux, implementatie in je eigen cloudaccount of een door 3CX gehoste instance, heb je alle keuzevrijheid.

– Geen licenties per extensie, onbeperkte extensies
– Houd controle over je telefoonlijnen en bespaar op belkosten
– Plug & play met IP-telefoons, gateways en SIP trunks
– Webconferenties, mobiele apps en live chat zonder add-ons
– Eenvoudig gebruikersbeheer
– 8 gelijktijdige gesprekken

3CX Telefoonnummer

Flexibel contact met klanten en collega’s

Kunnen je medewerkers productief flexwerken met behulp van spraakapps op hun smartphone? Op afstand vergaderen via webconferenties via apps? Klanten te woord staan via live chat op je website? Met het communicatiesysteem van 3CX kan het allemaal, en nog veel meer. En omdat je bij 3CX kunt kiezen voor een lokale installatie op Windows of Linux, implementatie in je eigen cloudaccount of een door 3CX gehoste instance, heb je alle keuzevrijheid.

– Geen licenties per extensie, onbeperkte extensies
– Houd controle over je telefoonlijnen en bespaar op belkosten
– Plug & play met IP-telefoons, gateways en SIP trunks
– Webconferenties, mobiele apps en live chat zonder add-ons
– Eenvoudig gebruikersbeheer
– Prijs per uniek telefoonnumer: € 2,- per maand

Clearvox Hosted Nexxt

Wil je een centrale op locatie of liever een hosted oplossing? ClearVox hanteert een software voor verschillende modellen. Werk je met 2 of 500 gebruikers, voor iedere situatie heeft ClearVox een passende oplossing.

ClearVox Hosted Nexxt is een volledige telefooncentrale in de cloud, zorgeloos en veilig werken vinden wij erg belangrijk. je kunt al starten vanaf 2 gebruikers waar alle functionaliteiten zijn inbegrepen.

Bewezen & betrouwbaar

Zorgeloos en veilig werken op welke locatie dan ook, ClearVox zorgt voor een veilige telefonie omgeving. Wij vinden innovatie belangrijk, de nieuwste functionaliteiten worden toegevoegd zonder extra kosten

Alles eenvoudig zelf beheren

Bepaal zelf hoe je wil werken, met het ClearVox dashboard kun je zelf bepalen welke widgets je nodig hebt, zoals wachtrijen, telefoonboek, opnames of videostreams, met ClearVox heb jij de touwtjes in handen.

Uitgebreide integraties

Koppel ClearVox Hosted Nexxt met je mobiele provider voor een ijzersterke VaMo (vast-mobiel) oplossing op SIM-niveau of maak gebruik van de ClearVox Nexxt app voor iOS en Android.

Clearvox Go Nexxt

Wil je een centrale op locatie of liever een hosted oplossing? ClearVox hanteert een software voor verschillende modellen. Werk je met 2 of 500 gebruikers, voor iedere situatie heeft ClearVox een passende oplossing.


ClearVox Go Nexxt is een volwaardige ClearVox Nexxt-centrale voor de kleine(re) ondernemer en/of kleine(re) budgetten. Het is geschikt voor oplossingen tot 10 gebruikers waarbij alle functionaliteiten van de grotere ClearVox Nexxt aanwezig zijn. Zoals de ClearVox Nexxt app en gespreksopnames.

Bewezen & betrouwbaar

ClearVox Go Nexxt heeft een volwaardige back-up-oplossing. ClearVox biedt zekerheid doordat we dagelijks een veilige back-up maken van het systeem. ClearVox zorgt er ook voor dat jouw telefoniesysteem up-to-date blijft.

Flexibel & schaalbaar

ClearVox Go Nexxt is zo opgebouwd dat het kan meegroeien middels het unieke groeimodel. Je kunt eenvoudig de ClearVox Go Nexxt opschalen naar grotere varianten zoals Business, Enterprise of de VMWare-oplossing.

Alles eenvoudig zelf beheren

Bepaal zelf hoe je wilt werken. Kies met het ClearVox dashboard zelf welke widgets je nodig hebt, zoals: wachtrijen, telefoonboek, opnames of videostreams. Met ClearVox heb jij de touwtjes in handen.

Thuis of op kantoor

Het ClearVox systeem is zo gemaakt dat het niet uitmaakt waar je werkt. Zo zie je altijd overal de status van je collega, kun je gemakkelijk met de wachtrij en met de ClearVox Nexxt app werken. Waardoor je, ook als je de hond uitlaat, gewoon bereikbaar bent.

Clearvox Telefoonnummer

ClearVox is een onderscheidend product, waarbij goed is geluisterd naar de wensen vanuit onze partners. Deze telefooncentrale is in eigen beheer ontwikkeld, en heeft een rijk pallet aan functionaliteiten. Hierdoor ontvangen de gebruikers een grote mate van flexibiliteit en eenvoud, die zij naar eigen inzicht gemakkelijk kunnen inrichten en configureren. Dit platform blijft in ontwikkeling, zodat niet alleen met moderne ontwikkelingen, maar ook met onze relaties mee wordt gegroeid.

Binnen ClearVox Marketplace kun je in één oogopslag zien met welke CRM- of ERP-pakketten je ClearVox kunt koppelen.

X2Mobile 1GB

Altijd en overal mobiel bereikbaar

Met X2mobile ben je altijd en overal bereikbaar. Het maakt niet uit waar jij je bevindt, want alle functies van X2mobile worden wereldwijd ondersteund. Ben je op zoek naar een betrouwbare, flexibele en schaalbare mobiele oplossing? X2mobile maakt gebruik van de twee best geteste mobiele netwerken in Nederland.

Deel je data met collega’s, ook als je collega’s kiezen voorverschillende netwerken!

X2mobile-abonnementen zijn verkrijgbaar in verschillende vormen, zodat er altijd een oplossing is die past bij jouw behoefte. Met
X2mobile bel je standaard onbeperkt naar vaste en mobiele nummers, tenzij je kiest voor een Pay as you Go-abonnement. Databundels kun je al delen vanaf 4 abonnementen

Wij zorgen voor een feilloze en betrouwbare integratie van vaste en mobiele telefonie (VaMo), waarbij beide telefonievormen dezelfde
gebruiks- en beheersfuncties krijgen. Concreet betekent dit dat het mobiele toestel fungeert als een intern (vast) toestel. Zo gaan je vaste en mobiele toestel gelijktijdig over. Ook kun je de routering aanpassen zodat het gesprek naar de receptie gaat op basis van de door jou ingestelde voorwaarden.

De voordelen van X2mobile

  • Vast en mobiel in één krachtige totaaloplossing
  • Regie over al het telefoonverkeer
  • Complete regie over al het telefoonverkeer
  • Werkt op alle mobiele telefoons
  • Alles op één factuur
  • Netwerk onafhankelijk data delen
  • Wereldwijde dekking

X2Mobile 4GB

Altijd en overal mobiel bereikbaar

Met X2mobile ben je altijd en overal bereikbaar. Het maakt niet uit waar jij je bevindt, want alle functies van X2mobile worden wereldwijd ondersteund. Ben je op zoek naar een betrouwbare, flexibele en schaalbare mobiele oplossing? X2mobile maakt gebruik van de twee best geteste mobiele netwerken in Nederland.

Deel je data met collega’s, ook als je collega’s kiezen voorverschillende netwerken!

X2mobile-abonnementen zijn verkrijgbaar in verschillende vormen, zodat er altijd een oplossing is die past bij jouw behoefte. Met
X2mobile bel je standaard onbeperkt naar vaste en mobiele nummers, tenzij je kiest voor een Pay as you Go-abonnement. Databundels kun je al delen vanaf 4 abonnementen

Wij zorgen voor een feilloze en betrouwbare integratie van vaste en mobiele telefonie (VaMo), waarbij beide telefonievormen dezelfde
gebruiks- en beheersfuncties krijgen. Concreet betekent dit dat het mobiele toestel fungeert als een intern (vast) toestel. Zo gaan je vaste en mobiele toestel gelijktijdig over. Ook kun je de routering aanpassen zodat het gesprek naar de receptie gaat op basis van de door jou ingestelde voorwaarden.

De voordelen van X2mobile

  • Vast en mobiel in één krachtige totaaloplossing
  • Regie over al het telefoonverkeer
  • Complete regie over al het telefoonverkeer
  • Werkt op alle mobiele telefoons
  • Alles op één factuur
  • Netwerk onafhankelijk data delen
  • Wereldwijde dekking

X2Mobile 8GB

Altijd en overal mobiel bereikbaar

Met X2mobile ben je altijd en overal bereikbaar. Het maakt niet uit waar jij je bevindt, want alle functies van X2mobile worden wereldwijd ondersteund. Ben je op zoek naar een betrouwbare, flexibele en schaalbare mobiele oplossing? X2mobile maakt gebruik van de twee best geteste mobiele netwerken in Nederland.

Deel je data met collega’s, ook als je collega’s kiezen voorverschillende netwerken!

X2mobile-abonnementen zijn verkrijgbaar in verschillende vormen, zodat er altijd een oplossing is die past bij jouw behoefte. Met
X2mobile bel je standaard onbeperkt naar vaste en mobiele nummers, tenzij je kiest voor een Pay as you Go-abonnement. Databundels kun je al delen vanaf 4 abonnementen

Wij zorgen voor een feilloze en betrouwbare integratie van vaste en mobiele telefonie (VaMo), waarbij beide telefonievormen dezelfde
gebruiks- en beheersfuncties krijgen. Concreet betekent dit dat het mobiele toestel fungeert als een intern (vast) toestel. Zo gaan je vaste en mobiele toestel gelijktijdig over. Ook kun je de routering aanpassen zodat het gesprek naar de receptie gaat op basis van de door jou ingestelde voorwaarden.

De voordelen van X2mobile

  • Vast en mobiel in één krachtige totaaloplossing
  • Regie over al het telefoonverkeer
  • Complete regie over al het telefoonverkeer
  • Werkt op alle mobiele telefoons
  • Alles op één factuur
  • Netwerk onafhankelijk data delen
  • Wereldwijde dekking

Domeinnaam registratie

Domeinnaam registreren?

Dat doe je snel en gemakkelijk via MKB ICT Service. Ga voor de veelgebruikte .NL variant of een domeinnaam met een internationale uitstraling als .COM, .EU of .INTERNATIONAL. Als dit niet hip genoeg is, kun je ook nog kiezen voor een originele domeinnaam als .GURU, .DJ of .FITNESS.

Welk type domeinnaam je ook zoekt, wij helpen je met de juiste selecteren. Ben je er al helemaal uit, of kun je wat hulp gebruiken?

Neem contact met ons op en we kunnen je domeinnaam binnen een paar minuten registreren.

Webhosting

Als je je nieuwe website online wil zetten, heb je webhosting nodig.

Simpel gezegd huur je webruimte op een server waarop de bestanden van je website worden opgeslagen. Wij kunnen dit voor je verzorgen. Allereerst wordt er een domeinnaam aangevraagd, en deze domeinnaam wordt gekoppeld aan de gehuurde ruimte.

Wij zorgen ervoor dat je website online blijft en er worden dagelijks backups gemaakt, zodat er bij onverhoopte problemen altijd een recente backup kan worden teruggezet en je site probleemloos verder draait.

Ons pakket bevat:

– 5GB webspace
– 50GB dataverkeer
– PLESK controlpanel
– Let’s encrypt SSL
– Spam en virusbescherming

SSL Beveiliging

Bescherm gegevens en beveilig je website

Een SSL certificaat zorgt ervoor dat de communicatie tussen de bezoeker en de website versleuteld wordt en niet kan worden afgetapt. Hierdoor wordt het onmogelijk voor derden om belangrijke gegevens, zoals bankgegevens of persoonlijke gegevens te onderscheppen. Wij raden een SSL certificaat aan voor alle websites.

Een SSL certificaat zorgt voor een veilige uitstraling, hierdoor kan elke bezoeker met een gerust hart surfen op je website.
Daarnaast scoort je site hoger bij zoekresultaten in Google. Google wil het internet een veilige plek maken, door veilige sites met een SSL certificaat op deze manier te belonen hopen ze een veiliger internet te kunnen creëren.

In veel gevallen levert een zichtbaar veilige website een hogere omzet bij webshops en wordt de kans dat bezoekers wegklikken aanzienlijk verkleind.

De prijs van een SSL basic certificaat is € 2,50 exclusief btw per maand. Voor uitgebreidere sites zoals webshops zijn ook andere pakketten leverbaar, vraag naar de mogelijkheden.

Website Basic

Wil je je bedrijf een professioneel gezicht geven, maar ben je niet op zoek naar een complexe en prijzige website? Dan is een Basic website van de designers van MKB ICT Service een mooie en betaalbare oplossing (€ 799,- exclusief btw).

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Basic website bestaat uit 1 tot 5 pagina’s met een contactformulier, wat in veel gevallen voldoende is om je bedrijf goed te presenteren. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s en teksten kunt aanpassen.

Alle MKB ICT Service websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement bedragen € 19,95 exclusief btw per maand voor een periode van minimaal 24 maanden.

Website Standard

Wil je je bedrijf een professioneel gezicht geven, maar is onze basic website niet geheel toereikend voor je specifieke wensen, dan is onze standard website wellicht de oplossing die bij jou en je bedrijf past (€ 1199,- exclusief btw).

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Standard website bestaat uit 5 of meer pagina’s met vele functies, zoals bijvoorbeeld; een contactformulier, foto slider, foto galerij, portfolio, online formulieren, etc. Wat in veel gevallen voldoende is om je bedrijf goed te presenteren. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s en teksten kunt aanpassen.

Alle MKB ICT Service websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement bedragen € 19,95 exclusief btw per maand voor een periode van minimaal 24 maanden.

Website Premium

Ben je voor je bedrijf op zoek naar een website, maar heb je een uitgebreide wensenlijst? Dan kunnen we je uiteraard ook helpen. Hiervoor is ons website Premium pakket uitermate geschikt. (€ 1999,- exclusief btw).

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Premium website bestaat uit meerdere pagina’s met features zoals een webshop, een agendafunctie of een nieuwsbriefmodule. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s, teksten of je webshop kunt aanpassen.

Alle MKB ICT Service websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement bedragen € 29,95 exclusief btw per maand voor een periode van minimaal 24 maanden.

* Indien je wensen verder gaan dan de standaard pakketten, dan kunnen we uiteraard ook een maatwerk aanbieding maken, bijvoorbeeld inclusief het updaten en bijhouden van je webshop.

Website Basic Abonnement

Naast onze standaard website pakketten bieden we ook een mogelijkheid om de website te laten maken met een lager startbedrag, waardoor je initiële investering een stuk lager is. Bij een Basic website abonnement is de aanschafprijs 50% van de standaardprijs. (€ 399,- exclusief btw). De overige kosten worden doorberekend in het maandbedrag van je website.

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Basic website bestaat uit 1 tot 5 pagina’s met een contactformulier, wat in veel gevallen voldoende is om je bedrijf goed te presenteren. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s en teksten kunt aanpassen.

Alle MKB ICT Service websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement inclusief het website abonnement bedragen € 45,00 exclusief btw per maand voor een periode van 24 maanden.

Website Standard Abonnement

Naast onze standaard website pakketten bieden we ook een mogelijkheid om de website te laten maken met een lager startbedrag, waardoor je initiële investering een stuk lager is. Bij een Standard website abonnement is de aanschafprijs 50% van de standaardprijs. (599,- exclusief btw). De overige kosten worden doorberekend in het maandbedrag van je website.

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Standard website bestaat uit 5 of meer pagina’s met vele functies, zoals bijvoorbeeld; een contactformulier, foto slider, foto galerij, portfolio, online formulieren, etc. Wat in veel gevallen voldoende is om je bedrijf goed te presenteren. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s en teksten kunt aanpassen.

Alle MKB ICT Service websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement inclusief het website abonnement bedragen € 55,00 exclusief btw per maand voor een periode van 24 maanden.

Website PREMIUM Abonnement

Naast onze standaard website pakketten bieden we ook een mogelijkheid om de website te laten maken met een lager startbedrag, waardoor je initiële investering een stuk lager is. Bij een Premium website abonnement is de aanschafprijs 50% van de standaardprijs. (999,- exclusief btw). De overige kosten worden doorberekend in het maandbedrag van je website.

Je nieuwe website wordt geheel naar je wensen opgemaakt en ingericht, waardoor je bedrijf een unieke website heeft. De Premium website bestaat uit meerdere pagina’s met features zoals een webshop, een agendafunctie of een nieuwsbriefmodule. Uiteraard is de website mobile responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets perfect weergegeven wordt.

Als de website klaar is krijg je een duidelijke uitleg, waardoor je zelf (als je dit wil uiteraard) inhoud zoals foto’s, teksten of je webshop kunt aanpassen.

Alle MKB ICT SERVICE websites worden geleverd met een ondersteuning en onderhoudsabonnement:
– Telefonische hulp bij vragen tijdens kantooruren
– Beveiligingsonderhoud van je website
– Kleine aanpassingen aan je website
– Automatische backups van je website

De kosten van het onderhoudsabonnement inclusief het website abonnement bedragen € 80,- exclusief btw per maand voor een periode van minimaal 24 maanden.

* Indien je wensen verder gaan dan de standaard pakketten, dan kunnen we uiteraard ook een maatwerk aanbieding maken, bijvoorbeeld inclusief het updaten en bijhouden van je webshop.

MANAGED WIFI 1-4

Een écht snel en stabiel wifi netwerk inventariseren, een plan uitwerken en uiteraard het netwerk aanleggen is een van onze grote passies. Graag gaan we met je in gesprek over je wensen en uitdagingen.

Een Wifi netwerk aanleggen is altijd maatwerk. Je krijgt vooraf een duidelijke prijsopgave van onze Wifi specialisten voor een oplossing die je bedrijfsprocessen optimaal ondersteunt. De aanleg (of aanpassing) van het netwerk wordt uitgevoerd door ervaren Wifi Vakmannen. Zij werken zo dat je bedrijfsvoering, ook op die dag, zo goed mogelijk door kan gaan en beperken de downtime van je netwerk.

Als je netwerk gereed is, begint het voor ons pas. Wij geloven namelijk dat je niks hebt aan alleen een goed netwerk. Het moet voor de lange termijn optimaal werken én beveiligd zijn. Al onze netwerkapparatuur wordt gelinkt aan ons monitoringssysteem. Zo signaleren we eventuele problemen of kleine verstoringen in je netwerk vaak al voordat jij ze ontdekt en kunnen we deze snel oplossen.

Het onderhoud van je netwerk is dus een belangrijk onderdeel van ons werk. Wat houdt dit in:
– Remote monitoring WiFi
– Periodiek updaten van de apparatuur
– Remote probleem oplossing tijdens kantooruren
– WiFi wachtwoord wijzigen op aanvraag

De kosten van het onderhoudsabonnement voor 1 tot 4 access points bedraagt € 7,- exclusief btw per maand.

Eventueel kun je ook onze apparatuur omruilservice afsluiten voor € 1,95 exclusief btw per maand.
Is er onverhoopt een apparaat defect? Dan sturen we een voorgeconfigureerd nieuw exemplaar toe en hoef je deze alleen te vervangen om zonder issues verder te kunnen. Je hoeft alleen het apparaat te ruilen en retour te sturen per post.

MANAGED WIFI 5-8

Een écht snel en stabiel wifi netwerk inventariseren, een plan uitwerken en uiteraard het netwerk aanleggen is een van onze grote passies. Graag gaan we met je in gesprek over je wensen en uitdagingen.

Een Wifi netwerk aanleggen is altijd maatwerk. Je krijgt vooraf een duidelijke prijsopgave van onze Wifi specialisten voor een oplossing die je bedrijfsprocessen optimaal ondersteunt. De aanleg (of aanpassing) van het netwerk wordt uitgevoerd door ervaren Wifi Vakmannen. Zij werken zo dat je bedrijfsvoering, ook op die dag, zo goed mogelijk door kan gaan en beperken de downtime van je netwerk.

Als je netwerk gereed is, begint het voor ons pas. Wij geloven namelijk dat je niks hebt aan alleen een goed netwerk. Het moet voor de lange termijn optimaal werken én beveiligd zijn. Al onze netwerkapparatuur wordt gelinkt aan ons monitoringssysteem. Zo signaleren we eventuele problemen of kleine verstoringen in je netwerk vaak al voordat jij ze ontdekt en kunnen we deze snel oplossen.

Het onderhoud van je netwerk is dus een belangrijk onderdeel van ons werk. Wat houdt dit in:
– Remote monitoring WiFi
– Periodiek updaten van de apparatuur
– Remote probleem oplossing tijdens kantooruren
– WiFi wachtwoord wijzigen op aanvraag

De kosten van het onderhoudsabonnement voor 5 tot 8 access points bedraagt € 10,- exclusief btw per maand.

Eventueel kun je ook onze apparatuur omruilservice afsluiten voor € 1,95 exclusief btw per maand.
Is er onverhoopt een apparaat defect? Dan sturen we een voorgeconfigureerd nieuw exemplaar toe en hoef je deze alleen te vervangen om zonder issues verder te kunnen. Je hoeft alleen het apparaat te ruilen en retour te sturen per post.

MANAGED WIFI 5-8

Een écht snel en stabiel wifi netwerk inventariseren, een plan uitwerken en uiteraard het netwerk aanleggen is een van onze grote passies. Graag gaan we met je in gesprek over je wensen en uitdagingen.

Een Wifi netwerk aanleggen is altijd maatwerk. Je krijgt vooraf een duidelijke prijsopgave van onze Wifi specialisten voor een oplossing die je bedrijfsprocessen optimaal ondersteunt. De aanleg (of aanpassing) van het netwerk wordt uitgevoerd door ervaren Wifi Vakmannen. Zij werken zo dat je bedrijfsvoering, ook op die dag, zo goed mogelijk door kan gaan en beperken de downtime van je netwerk.

Als je netwerk gereed is, begint het voor ons pas. Wij geloven namelijk dat je niks hebt aan alleen een goed netwerk. Het moet voor de lange termijn optimaal werken én beveiligd zijn. Al onze netwerkapparatuur wordt gelinkt aan ons monitoringssysteem. Zo signaleren we eventuele problemen of kleine verstoringen in je netwerk vaak al voordat jij ze ontdekt en kunnen we deze snel oplossen.

Het onderhoud van je netwerk is dus een belangrijk onderdeel van ons werk. Wat houdt dit in:
– Remote monitoring WiFi
– Periodiek updaten van de apparatuur
– Remote probleem oplossing tijdens kantooruren
– WiFi wachtwoord wijzigen op aanvraag

De kosten van het onderhoudsabonnement voor een netwerk vanaf 9 access points is vooraf lastig te bepalen. Voor dergelijke netwerken bieden we maatwerk oplossingen.

Plan een adviesgesprek

Heeft u vragen over uw IT omgeving, een nieuwe huisstijl voor uw bedrijf of een vernieuwde website?

Onze specialisten helpen u telefonisch of in een vrijblijvend gesprek bij u op kantoor.

Vraag hier naar onze gratis ICT inventarisatie

Elke IT omgeving kan verbeterd worden, en hier zorgen wij voor.

Graag komen wij met u en uw bedrijf in contact.

Onze specialisten komen bij u langs voor een vrijblijvend gesprek en inventarisatie en u ontvangt een voorstel met verbeter- en veranderpunten.

Beveiliging en onderhoud

Dank je wel voor je reactie.

Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Indien je verder nog vragen hebt kun je ons altijd bereiken per email of telefoon.

De ideale ICT Partner voor ZZP'ers

Ben je ZZP’er en zoek je de juiste ICT partner?

MKB ICT Service zorgt ervoor dat je je geen zorgen hoeft te maken over je automatisering.

We leveren en onderhouden je hardware, configureren de ideale werkplek, verzorgen je huisstijl en website en helpen je met al je ICT gerelateerde vragen. Hierdoor kun jij je concentreren op je eigen werkzaamheden en doen waar je goed in bent. Dan doen wij dat ook.  

Ben je op zoek naar een IT partner die bij je past?
Wij onderscheiden ons door onze persoonlijke aanpak. We werken niet met tickets, maar je krijgt direct iemand aan de lijn en indien mogelijk word je meteen geholpen. We helpen je graag zoals we zelf ook behandeld willen worden; Normaal, persoonlijk en met een gezonde dosis humor.

Wil je meer informatie of wil je gebruik maken van onze gratis MKB ICT inventarisatie op locatie? Stuur een mail naar
info@mkbictservice.nl